Powered By Blogger

3 Eylül 2015 Perşembe

HATIRLA BENİ SEN SORMA NE ZAMAN




HATIRLA BENİ SEN  SORMA NE ZAMAN

Fecr sökülüp güneş doğduğu zaman,
Ovalara bahar yağdığı zaman,
Toprak, yeşil urba giydiği zaman,
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?

Kanarya yuvaya yattığı zaman,

Arılar çiçeğe gittiği zaman,
Bülbüller gülüne öttüğü zaman,
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?

Abdal âşık meşke geldiği zaman,

Sazını eline aldığı zaman,
Sırrını tellere saldığı zaman,
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?

Güneş; son demine erdiği zaman,

Akşam; karanlığa durduğu zaman,
Yalnızlık içini sardığı zaman
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?

Geceleri cama çıkığın zaman,

Yıldızlara dalıp aktığın zaman,
Göz-nurundan bir mum yaktığın zaman,
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?

Hazan rüzgarları teptiği zaman,

Yapraklar dalından koptuğu zaman,
Istırap; alnından öptüğü zaman,
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?

Zemheri-Kara-kış geldiği zaman,

Kuşlar korunaksız kaldığı zaman,
Gözlerden umudu sildiği zaman,
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?

Serçe; pencerene çöktüğü zaman,

Son umutla sana baktığı zaman,
Kalbin merhamete aktığı zaman
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?

Yüreğin acıyla dolduğu zaman,

Kulağına bir ses geldiği zaman,
Sana benden haber saldığı zaman;
Hatırla beni sen; sorma NE ZAMAN?
***
Sorma sakın sorma, sorma NE ZAMAN?

Yâr; emrihak vâki olduğu zaman!

Nâr-i Azâb sükûn bulduğu zaman
Rabb; uçmayı nasip kıldığı zaman
...
Açık tut kapını, BEKLE O ZAMAN...
... .......
Metanet Yazıcı 
açık kapı ile ilgili görsel sonucu


Hiç yorum yok: